Detta hade jag på mig idag




 
Cardigan & kjol : second hand / polotröja : river island / vantar & strumpbyxor : primark / skor : dr martens
och så min fina gamla kompanjon the kånk.
 
Vaknade med så roligt hår - spretigt och tovigt och nästan lite lockigt. Behövde dessutom frisk luft och det var fint väder ute. Detta resulterade i att jag gick ut i snön och fotade självporträtt. Blev riktigt nöjd, men bilderna får ni inte se nu. Delar med mig av outfiten istället! Det var så extremt kallt idag, så jag drog på mig lager på lager.
Långkalsonger och polotröja är bästa baslagret!
 

Kommentarer
Postat av: Axel

Du ser ut som ett LEJON!!!! Wooaa

Svar: haha älskar att blogg ba: "misstänkt spam" på alla dina kommentarer!
e l l W i s b i l d&f o t o

2014-01-20 @ 23:47:32

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin