Min utrustning


Kamerahus, Nikon D7000

+ Kamerahus, Nikon D60 - reservkamera

Mina tillbehör



1. Kitobjektivet, d.v.s det objektivet som kom med kamerahuset när man köpte det. Jag har använt detta objektiv otroligt mycket och är väldigt nöjd med det. 
Några bilder som jag tagit med objektivet (klickbara bilder):




2. Mitt nyaste objektiv, som jag fick på min födelsedag, den 4:e december 2010. Älskar verkligen det här objektivet, framför allt för möjligheten till den stora bländaröppningens skull... Har gjort ett inlägg där jag förklarar fördelarna med objektivet. Vill du läsa det så tryck HÄR
Några bilder som jag har tagit med objektivet (klickbara bilder):




3. En riktigt gammal goding som hängt med ett tag. Pappa köpte det någon gång för längesedan och ni kan fatta min lycka när jag hittade det, helt bortglömt i förrådet. Detta fina teleobjektiv har hängt med till många platser och fotat många olika saker.
Några bilder som jag tagit med objektivet (klickbara bilder):




Övrig utrustning:
Stativ, Hama Star 62
Fjärrutlösare, Nikon ML-L3
UV-filter
3 st Close-Up filter +10
Kameraväska, Lowepro Altus 160
Reflexskärm Silver/Vit 60cm
Reflexskärm 5 i 1 110cm
Senast uppdaterad: 7 juli 2011
Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin