Första timmarna i huvudstaden

Jag och Axel tog tåget till Stockholm.
Mest för att se oss runt lite. Little did we know att där skulle vi få möta våren, och hälsa på sommaren.


Resan avgick härifrån. Perrong 4 på centralen och ett försenat tåg.



Väl framme, dagen efter, drog vi runt på stadens gator. Från en secondhandbutik till en annan. Solen sken, värmen var nästan betryckande.


Så, helt plötsligt, började tunga droppar falla mellan solstrålarna. Vi trillade in under närmaste uteservering med tak och avnjöt en god sommarsallad.


Chevrésallad. Mm. Så. Gott.


Kompisen köpte en cola till mig. Vi satte oss ned och jag slurprade envist i mig den utan att öppna den helt och hållet för så är det godast. Det har Sara lärt mig.


Såhär nöjd vad jag efter första dagen. Massa påsar med massa roliga saker.
Byxor, skjortor, CD-skivor, strumpor....
 
 
Mina inlägg brukar vanligtvis inte se ut såhär. Säg gärna vad ni tycker om denna utformningen.
Pus
 

Kommentarer
Postat av: Malin

PUS!!! Stavfel!!!

Tack för plugg-paus <3

2013-05-13 @ 20:24:32
URL: http://mangabackarsma.devote.se
Postat av: Mazin

Kul med varierade bilder och text. Nästan som en serie-tidning. Saknade dock "krasch" "Ka-BOOOng" "swisch" och framför allt "SLURP!"

2013-05-16 @ 20:52:15
Postat av: Filli

Kul med lite annorlunda än vad du brukar göra! Att varva bilder med text är bra när man har mycket att berätta, som nu. Det ger lite mer bakgrund till var bild för sig, vilket kan vara bra ibland. Men jag tycker du ska göra så som du tycker känns och passar bäst, det blir alltid jättejättebra ändå!

2013-05-21 @ 18:58:02

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin