MODIGT

 
Här är en karamell jag sugit på ett bra tag.
Låt mig nämligen presentera:

MODIGT - mitt projektarbete
 
Tillsammans med en kompis har vi sedan terminstarten gjort ett alldeles eget, alldeles speciellt modemagasin.
Igår redovisades den för allmänheten, och idag får ni se en del av den. Funderar på hur vi skall kunna visa den för er på bästa sätt, men visas upp skall den, för åh, vad vi är stolta över vår lilla bebis!
 
Secondhandmode är ämnet och jag har fotograferat och layoutat. Håll ut, för snart får ni mer. Hejhopp.

Kommentarer
Postat av: LOVISA [ foto & vardag ]

Hur coooooolt??!! As najs! ;D

Svar: haha taack snälla!
e l l W i s b i l d&f o t o

2013-03-22 @ 11:22:31
URL: http://llovisafritzson.blogg.se
Postat av: Gisela

På den här sidan kan man beställa sin egen tidning. Utifrån vad jag hört är kvalitén toppen.

/Gisela

2013-03-31 @ 12:04:49
URL: http://cinegraphsweden.com

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin