Nyår

Fick en förfrågan runt nyår att lägga upp lite bilder från årskiftet. Vi firade in 2013 hemma hos min pojkvän tillsammans med nåra vänner. Såhär såg det ut!


Jag & Axels rygg

Ägg-drinkarna


Dansgolvet

Hugo


Dansa dansa dansa

Mysisar - Raymond, Linnea, Axel, Ada

Tröttisar - Ulrik, Ada, Jag


Trött kille som fick min nyårskyss

Bättre sent än aldrig tänker jag. Första steget mot den nya bloggen. Ni hade frågor om nyårslöften osv också. Jag har alltid löften jag ger till mig själv. Vi utvecklas ju ständigt som människor. Därför hade jag inget specifikt löfte vid nyår, utan försökte snarare uppmärksamma det jag alltid går runt och tänker på. Tänka efter. Inte såra någon. Vara snäll. Vara ödmjuk. Bättre självförtroende. Allt sånt. Mycket kommer att hända under 2013, student, jobb, självständighet, flytt... Men jag försöker att ta en dag i taget. Det är väl allt man kan göra. Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är säkert efterbliven nu, men hur känner du Ulrik? Är det din kompis?:-)

Svar: Han är främst min pojkväns kompis :)
e l l W i s b i l d&f o t o

2013-01-12 @ 23:37:40
Postat av: Ada

Du är bra min ellapella!!!! Såg bilderna från förrförra (var det så längesen..?!) påsken, det var fint hihi!!

2013-01-13 @ 11:07:57
Postat av: Malin

Hahaha! alltså...! Sista bilden på Axel! <3

2013-01-13 @ 22:48:42
Postat av: lilana

du är så söt!!!! härligt nyår förresten:) sköna bilder dessutom :)
kram

Svar: Nämen, åh tack, vad glad jag blir!! Kul att du gillar det!!Puss och kram.
e l l W i s b i l d&f o t o

2013-01-18 @ 09:56:09

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin