2013



2013.
2012 blev ett väldigt speciellt år för mig. Många olika saker hände. Jag ändrade åsikter och tankar om sånt jag trodde aldrig skulle förändras. Jag upptäckte kärleken. Och lärde mig om mycket. Saker. Människor. Mig själv.
Bloggen var en av de sakerna som hamnade i andra hand. vilket ni kanske redan vet. Om det någonsin kommer att återhämta sig vet jag inte. En sak jag vet dock är att jag gör bara saker som jag tycker om att göra. Ibland får jag vågor som sköljer över mig av längtan till att få göra med bloggen allt jag vill göra. Men jag saknar tid.
Trots det vill jag ge det ett försök. Att göra bloggen till allt det där. Att få den att spegla den jag är nu. Jag vill göra det roligt igen. Första prioritet!
Det nya året blir en perfekt nystart!
 
Ge mig feedback! Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Hemlig Beundrare

"Riktiga" fotograferingar! Typ planerade porträtt/landskaps fotograferingar! Kanske med någon slags rekvisita?

Svar: JA! Bra idé! Tack så mycket!
e l l W i s b i l d&f o t o

2013-01-07 @ 20:59:43
Postat av: Johanna

Fin blogg :)

2013-01-11 @ 22:29:50
URL: http://byphoto.blogg.se

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin