LONDON: Bill's

Jag fyllde år förra onsdagen, den 4 december. Vaknade på morgonen med ett kuvert av hintar: "åka skridskor i Hyde Park. Umgås med bästisen som bor i London". Jag rördes nästan till tårar när det slog mig att min fina pojkvän gett mig en resa till Englands huvudstad. Vi åkte i söndags. Här är lite bilder:


Av Axels föräldrar fick vi en middag på en fin restaurant. Vi gick till ett ställe i närheten av där vi bodde som hette Bill's.

French Pink Lemonade. Gott!
 




Jag åt chicken skewers med couscous och massa annat gott.





Axel och Ada delade på en "candlelit dinner for two"





Mina finaste och bästaste vänner i hela världen.

Knasiga som få.
 

Kommentarer
Postat av: Ada aka bäzztizzen

Du är bäst på jorden. Puss

2013-12-16 @ 21:15:07
Postat av: Fotofokus

Hej! Vi har följt din blogg ett tag o tycker du tar riktigt bra bilder och vill gärna hjälpa dig till fler besökare. Vi har precis lanserat en funktion där vi kan läsa in andras blogg-flöden på vår sida och skulle gärna vilja ha med dig där. Läs mer och lägg till din blogg på: http://fotofokus.se/

Mvh
Fotofokus

Svar: Jättegärna! Jag registrerar mig där. Tack!Mvh Ella W.
e l l W i s b i l d&f o t o

2014-01-04 @ 22:35:20
URL: http://fotofokus.se

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin