Vårfynd i överflöd

 
Igår var en vacker vårshoppingdag! Vi strosade runt på stan, från en secondhandbutik till nästa. Tog en fika i solen i Haga. Njöt av värmen. Hittade vårfynd.
 
Följande hade jag långt ifrån brist på innan gårdagens shoppingtur:
Levi's shorts (börjar komma upp i tvåsiffrigt till antalet)
Skor (har den senaste tiden köpt mer skor än jag gjort sammanlagt genom de senaste åren)
 
(Som ni ser på bilden) Detta var vad jag köpte:
Levi's shorts (två par)
Skor
m.m.
 
Haha, jag spårar. Ta dig samman.
Fast är väldigt nöjd ändå.
Nu skall jag ut i solen och cykla med mina nya dojjor! Whoopie.

Kommentarer
Postat av: OnciiDenBästa ♥

Vad heter affären & vart nånstans ligger det?
sjukt snygga short :)<3

Svar: Haha tack snälla! Shortsen och tshirten är från Emmaus på linnégatan. nummer 9 tror jag tillochmed! I Göteborg. <3
e l l W i s b i l d&f o t o

2013-04-03 @ 17:49:17
URL: http://beoncii.blogg.se/
Postat av: Ada

Är skorna andrahand?!?! ÅÅHHH VA FINA. Cykla gott!

Svar: neeeeej. men det var utrensning på reddevil så fick dem med 30 % rabatt! TACKEE!!!!!
e l l W i s b i l d&f o t o

2013-04-05 @ 10:23:03
Postat av: Fanny

Hej ;) Jag har gjort en egen header men jag vill ha hjälp med och sätta in den. Jag har kollat videor men det går bara inte! Kan du hjälpa mig? :)

Svar: Hej! Prova detta: https://www.youtube.com/watch?v=59g5uguFS1IFunkar det inte, fråga igen. Kram.
e l l W i s b i l d&f o t o

2013-04-05 @ 13:48:03
URL: http://itsfannyve.blogg.se

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin