Det tog så lång tid att bli ung

 
Håkan släppte sitt album igår.
Jag somnade i Axels säng efter att ha väckt honom ett antal gånger. Buffat på honom, och förklarat att "jag kan inte sova". Ibland är det bästa med honom att få vara liten i hans sällskap. Hade för mycket att tänka på, som jag inte kunde reda ut. Hans trygghet gav mig lugn.
 
Alldeles nyss kollade jag igenom lite gamla bilder. För att ha inför student osv. Fotade av några favoriter.
 
Här är alltså jag. En liten Ella, iklädd sin absoluta favoritklänning, poserandes framför mammas kamera. Då var jag liten. Nu är jag stor.
 
Det är enkelt att bli någon annan, jag är fortfarande samma.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men lilla gosungen <3

2013-04-18 @ 19:27:22
Postat av: Ada

Och hur fin är inte du, lilla ella?

2013-04-18 @ 21:53:32

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin