Timbuktu @ Trädgårdsföreningen, Gbg



Göteborg hade fullt upp med att gästa en massa härliga artister i lördags.
Jag var där och såg några av dem.
Timbuktu var en av dem, och jag fick se honom uppträda för andra gången i sommar. Denna gången på bara några meters avstånd, då jag för första gången fick chans att stå och trycka mot kravall-staketen som ett galet pojkbands-fan.

Idag firar jag 10 månader med Axel också. Verkligen värt att nämnas. Och helt hipp som happ ska vi paddla "mareldspaddling" till kvällen. Späännande!!

Kommentarer
Postat av: malin

Men hall å vänta nu två hekto...Var det inte 6 månader typ nyss ???????????

Svar: Haha, det var fyra månader sen ;)
e l l W i s b i l d&f o t o

2012-09-10 @ 16:16:08
URL: http://malinlouises.blogg.se
Postat av: ACIRES - Fotograf i Skåne

Fina bilder och grattis! :)

2012-09-13 @ 12:57:49
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin