Ett bad, slitna skor och ett rikt liv.




Jag gick i skogen idag och slet ut mina skor.
Jag hörde från någon att en person med slitna skor har haft ett rikt liv.
Efteråt gick jag hem och la mig i badet. För första gången på kanske ett år.
Har en massa ny inspiration och saker att visa er framöver!
Känns som att den här hösten blir bra! Betydligt bättre än förra!
... Fast kanske inte ändå. För förra hösten märkte jag knappt regnet som någon sa till mig. Jag hade fullt upp med att vara kär. Det har jag fortfarande. Men den här hösten ska jag mysa lite mer med min kamera, och med er. Hur låter det? Bra hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Buffalo

Mys med mig också!!!

Svar: Haha, älskade Bu. Självklart!! ... Men jag har lärt mig att balansera under de här 10 månaderna! Jag älskar dig <3
e l l W i s b i l d&f o t o

2012-09-10 @ 00:21:18

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin