Wien & Kalla nätter


Igår kom jag tillbaka från Wien.
... Jag har läst någonstans att ju kallare rum man sover i, desto större är sannolikheten att man drömmer mardrömmar
och det var jobbigt nog i min kalla säng utan dig så att jag stängde fönstret och drog upp värmen.
Ovanför täcket verkar det inte räcka dock.
Jag har en gigantisk hög med plugg som väntar på mig, men på något sätt har jag lyckats undvika att så mycket som slänga ett öga på den hela dagen. Jag fortsätter så, tar på mig en varm tröja och sätter på lite mysig musik... En perfekt söndag.
Snart får ni se fler bilder från resan förresten, detta blir en förhandstitt. Kan hända att bilden tappar sin magi om jag säger var den föreställer, så jag avslöjar inget mer än att rubriken är en ledtråd. Puss

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin