Now My Feet Won't Touch The Ground



Sitter på mitt rum med öppet fönster och lyssnar till vårnatten. Poetiskt värre... Och inte nog med det. Körsbärsträdet utanför mitt fönster doftar så underbart gott. Det doftar sommar och värme.

Tror att denna dag tar ledningen på listan över bästa tisdagar. Startade morgonen med pussar, jordgubbar och frukost i solen. Därefter bjöd den här dagen på sol, sol och mera sol! Slutligen grillade vi hamburgare och avnjöt dem i solnedgången under körsbärsträdet. Som sagt. Detta är en dag som hamnar på listan av små saker som gör stora under. Jag är lycklig som aldrig förr... Svävar på moln.

(att nämna det faktum att jag brände axlarna i solen känns onödigt. Har lärt mig att se det som är positivt, och det är vad jag ska göra nu. Sen ska jag gå och lägga mig. Drömma om sommar och värme och om min kärlek. Godnatt)

Kommentarer
Postat av: Petsson

Hej, du skulle inte vi kunna ta en fotodag någon dag om du har tid och lust. Messa mig om du känner för det <3

2012-05-02 @ 18:26:17
URL: http://fredrikkarlssonphoto.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Veckans blogg är nu dragna, checka in om du blev en av dom :)

2012-05-02 @ 21:38:24
URL: http://typaleix.blogg.se/
Postat av: Ada

Iiiiiih gulle!!!!!!!!

JAG VAKNADE OCKSÅ AV PUSSAR IDAG HIHIHI. Och kramar. Och sen frukost ute i trädgården på en filt. Fortfarande med pussar. Vad vi har det bra Ella .... skål för våra liv! Puss&Kram

2012-05-03 @ 18:03:54

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin