Hej, vår!



Den senaste veckan har våren tittat fram. Nu går vi mot sommar och ljusare tider, och jag måste nästan säga att resan dit är något det allra bästa.
Bilderna i inlägget är från våren 2011 då vi var i Karlstad och hämtade vår lilla båt på min morfars sommarställe.
Så härligt att veta att snart är det tillbaka. Värmen, ljuset, friheten. Herregud. Varför envisas vi med att leva i den här lilla hålan till land egentligen? T.o.m birdsen är smartare än oss, som drar till sydligare breddgrader på vintern... Men jag antar att det är någonting speciellt i att återse våren igen efter den kalla vintern. Man kan ju iallafall hoppas det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg din video på youtube (den som visar hur man gör en header). Alla stilmallar ser ju olika ut apropå vilket tema man har. Jag undrar vilket tema du startade med innan du skulle göra din header?



Tacksam för svar!

2012-03-06 @ 18:50:39
Postat av: Emelie Carlsson - hobbyfotograf!

Hej! Jag är en tjej som älskar fotografering överhuvudtaget och galen i allt som har med foto och webbdesign att göra. På min blogg, tänkte jag ha en fotografitävling snarast om många skulle uppskatta det. Så om intresset finns publiceras tävlingen på bloggen innan veckan är slut!



Tror du att det skulle vara något som uppskattas av dig/flera som fotograferar? Kram :)

2012-03-06 @ 19:42:55
URL: http://emelieccarlsson.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Riktigt härlig blogg, fortsätt skriv och fota!

Kraam

2012-03-09 @ 18:28:34
URL: http://fotoflimmer.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin