Isis & Bast



Hej alla fina!

... Nu är jag back on track igen!
Hultsfred var GALET. På alla sätt och vis. Engångskameran med bilder från festivalen ligger på bordet och väntar på att få framkallas! Om det blir lyckat ska jag visa er dem senare!

... Dagen började helknasigt med en sprängkonsult som klampade in i mitt rum tidigt på morgonen, och fortsatte sedan med en sjukt mysig fika-stund med vännerna som dessutom resluterade i lite REA-shopping. Bodyn och kjolen på bilden fick följa med mig hem från Bikbok för ynka 99 riksdaler.
På kvällen var jag sedan ute och fotade en stund. Det var alldeles för länge sen senast. Fotograferingen har nästan blivit ett sätt att koppla av för mig nu. Jag glömmer allt annat och fokuserar bara på linsen och motivet.
Det är så skönt.
Nu blev det ett långt inlägg. Längre än vanligt. Jag hade tydligen mer att skriva om idag. Jag hoppas att ni har fått en bra start på ert sommarlov!
Vi hörs snart igen!

P.S. Jag råkade typ liksom tappa min laptop i golvet för några dagar sedan, och har nu lyckats både redigera bilder och blogga med bara en tredjedel av skärmytan som fungerar! Det du!
D.S.

Kommentarer
Postat av: malva

- Hejhej! :D

Aha, okej. Tack för att du svarade så snabbt :)

2012-06-19 @ 22:23:27
URL: http://mkdn.blogg.se/
Postat av: Neha

Tack:)

2012-06-19 @ 22:42:06
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Malin Penelope

Hoppas du får en bra dag! :)

2012-06-20 @ 11:39:15
URL: http://cayennes.se
Postat av: lovisa [foto & vardag]

Så urgullig klänning!



Tillbaka nu efter pausen med helt ny design, snälla kika in och säg vad du tycker! :)

2012-06-20 @ 12:17:59
URL: http://llovisafritzson.blogg.se/
Postat av: Ada

Älskar kläderna!!! HÄLIT MED HULTSFRED! Jag gillar att fota. Jag gillar dig. Vi ska fota snart! Eller bara hänga. ;) Puss

2012-06-23 @ 18:26:08

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin