MOT ÅRE!



Andra dagen på det nya året. Känns underbart!
Ikväll avgår tåget mot Åre där jag kommer att spendera resten av veckan. Jag kommer att ta mig med kameran och vi får hoppas på solsken och mycket fotograferande under veckan jag är där!

Jag har förberett några tidsinställda inlägg under veckan, så att det inte blir helt tomt här på bloggen... Får ni tråkigt kan ni även kika igenom blogg-arkivet, min weheartit eller tumblr. Klicka på länkarna eller flikarna till högen om menyn för att komma dit!

Ha det superdupermegaawesome under de här dagarna, så hörs vi när jag är tillbaka igen!
Puss & Kram, skumbanan!

Kommentarer
Postat av: NRphotos

Härligt!

jag ska också iväg på onsdag, Idre och åka skiidooor :D

2012-01-02 @ 13:24:30
URL: http://naemirosander.blogg.se/
Postat av: Agnes

Fina bilder + älskar heardern = Älskar din blogg :)

2012-01-02 @ 13:56:14
URL: http://photoagnes.blogg.se/
Postat av: Danne (@dcarlbom)

Oj vad snö! :) Här i Sthlm har vi inte snö så långt ögat kan nå :)

2012-01-03 @ 10:38:35
URL: http://www.carlbomfoto.se
Postat av: Anonym

Fin blogg, riktig fina foton!

2012-01-06 @ 14:46:34

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin