Den senaste tiden


December har börjat. Snön har kommit, och jag har blivit 18.
Den senaste veckan har varit full av äventyr.
Känns skönt att ha återfått lusten att skriva igen och redigera bilder. Det kommer och går rätt frekvent verkar det som. Sånt är livet.
Jag vill att ni skall veta att när ni inte hittar mig här kan ni alltid besöka min tumblr:

ellwis.tumblr.com

... som jag uppdaterar hela tiden. Den har kommit att bli mitt uttryck för kreativitet det senaste, och det är skönt. Men bloggen kommer i andra hand. Nu väntar julen och vintern och sedan allt det där andra.
Jag skall äta lussekatt och sedan sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin