NYFUNNET FYND & FÖRÄNDRAD FRISYR



... Känner att det blir väldigt mycket jeans här på bloggen senaste tiden, men tänkte visa er lite av mitt lilla fynd jag gjorde idag. Mitt förra jeansjacke-projekt gick ju lite åt pipsvängen, men nu är jag riktigt lycklig.
Perfekt slitning och färg, lite oversized, och näst intill perfektion. Lucky me ...

Jag klippte ju mig förresten igår också! ... En hel del. Chop, chop, chop... Har inte hunnit fota det än, men för ni som är nyfikna kan följa mig på twitter, där jag lagt upp bild på resultatet. Länk till min twitter finns HÄR.

Nu ska jag gå och lägga mig... Tror ni förresten man kan sova i jeansjacka?

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin