/ NAVY BLUE /



Jag började experimentera med min nyinköpa levis-jacka redan i tordags. Sedan dess har den blekts om och om igen, för att tillslut vara nästan helt vit, till att sedan färgas blå igen. Och igen.
Så här ser den iallafall nu, och det var väl kanske inte riktigt så här jag hade tänkt att det skulle bli... Men jag är rätt nöjd ändå.
Målet med mitt lilla pimp-my-denim-jacket-experiment var ju att få den att se lite mer speciell och annorlunda ut och tillsammans med ett par vita eller ljusblå levis-shorts, som på bilden ovan, tycker jag faktiskt att det funkar rätt bra... Marinblått är ju ändå världens snyggaste färg.
... Men nu vill jag veta, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: MICHANS [CORNER]

Det var helt klart skillnad! Trodde faktiskt att de var 2 olika jackor först. Men coolt blev det!

2012-04-22 @ 20:22:53
URL: http://michanscorner.blogg.se/
Postat av: Pervoturken

"tycker jag faktiskt att det funkar rätt bra..." Suck... Dunderbra funkar det! Du är GALET snygg, punkt slut.

Postat av: sexy_boy_93_cool_skate

bra gjort ella, och bra val av färg. marinblå och turkos is the shit :)

2012-04-22 @ 23:09:01
Postat av: Ppliin

åhh va fin header Ella! Hur fin bild som helst på dig! Och shortsen + jeans jackan var hur fina som helst också :):)

pussheej

2012-04-23 @ 19:56:29
URL: http://victoriapauline.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin