/HAIRCUT



Jag klippte ju av mitt långa hår i tisdags! Och så här blev reslutatet. En hel del kortare, men ack så härligt! ... Har nog inte haft så här kort hår sen jag var typ 8 år eller nått, men jag gillar det verkligen.
... Kom förresten till skolan tidigt imorse, och när vi sitter och väntar i caféet kommer min lärare fram till oss och säger "... ni vet att det inte är någon spanska idag?" ... "eh, nej?"
Haha. Fast vi slapp sitta och översätta spanska nyheter och rabbla glosor iallafall.
Det var allt från mig, puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Naemi Rosander Photography

åå så fint!

har suttit och funderat på detta i nån vecka nu, om jag ska klippa det eller inte. Vet inte om jag vågar men vill verkligen slippa detta långa röriga håret ;) tycker du jag ska göra det? är du nöjd? :)

2012-04-26 @ 18:48:48
URL: http://naemirosander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte nog med att du tar otroligt fina bilder. Du är mega söt också :)

2012-04-27 @ 06:30:11
URL: http://vinnarbilder.blogspot.se/
Postat av: Ada

Ååååå vad fint :D:D:D:D:D

2012-04-28 @ 13:40:29

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin