Höstanemoner & Bambamat


Nikon D60 + Nikkor 50mm f/1,4
@50mm - f/2,5 - s1/320  - ISO100

Sitter och myser i sängen...

Har världens bästaste som sällskap och vi har tänt lite ljus och en ljusslinga...
MYSPYS!

Var tillbaka i skolan för första dagen idag på en vecka... Njöt därför lite extra av alla knäppa klasskompisar och den äckliga bambamaten ( bamba är, för er som inte vet, det göteborska ordet för skolmatsbespisning eller vad ni utlänningar nu kallar det för )
Skönt att vara tillbaka med andra ord!
... Nu ska jag fortsätta mitt höstmysande!
Puss&Hej


Kommentarer
Postat av: Petsson

bamba är då det bästa göteborgska ordet och alla utlänningar borde veta vad det är ;)

2011-09-26 @ 20:34:15
Postat av: Linnea (FOTO)

Så mysigt ! :D



Hoppas du får en bra dag idag !

2011-09-27 @ 07:14:52
URL: http://enlinnea.webblogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin