Photoshoptips: Från Sommar Till Höst



Var ett bra tag sedan jag lade upp ett photoshoptips nu, så att nu är det verkligen på tiden...

Har använt mig en hel del av den här tekniken det senaste, och jag tänkte att det kanske kunde vara en kul grej för er som gillar att sitta och pilla med bilderna i Photoshop. Framför allt om man har någon gammal sommarbild som man vill få lite mer aktuell nu till hösten.
Den bilder jag har redigerat i inlägget är tagen i juni, samtidigt som bilden i headern.

Om ni har några frågor så var inte blyga att ställa dem!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: NRphotos

bra tips! :)

2011-10-24 @ 18:01:26
URL: http://naemirosander.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin