weheartit & tumblr.



Hej alla vänner!
Har suttit och filat lite på min tumblr under de senaste dagarna och tänkte att det kunde vara på tiden att visa upp deb här i bloggen. Tänkte samtidigt tipsa om min weheartit-sida!

weheartit kan ni hitta en massa inspiration i form av bilder och texten, och på min nya tumblr. kommer du att kunna hitta en massa bilder och texter, från både mig själv och andra, att inspireras utav.
Båda sidorna kommer dessutom att uppdateras oftare än bloggen, ifall du inte kan få nog av snygga bilder och inspirerande ord.
Klicka bara på bilderna för att komma till respektive sida

Kommentarer
Postat av: Malin

Wah! har åxå en nyskapad tumblr! :D

SÅ kool är jag liksom!

2011-11-20 @ 02:26:17
URL: http://malinlouises.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin