French Toast



Vaknade i morse av att solen sken in genom fönstret...

Jag gjorde fattiga riddare och gick sedan och la mig på altanen och läste en bok medan jag åt frukost i solskenet.
Skönare start på dagen kan man nog inte få...

Under dagen blev vädret allt sämre, och nu regnar det... Det gör dock inte så mycket för att ikväll skall jag redigera bilder och sedan mysa runt här hemma.

Har ni förresten funderat på hur allt som är härligt heter french-någonting på engelska?
... French fries, french kiss, french toast ...
De måste gilla fransmän eller nått?

Kommentarer
Postat av: Lilla trollet

Och man kan nästan säga att jag är lite av en fransman. French Sara, låter bra! Eh..

2011-05-14 @ 20:25:21

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin