Wednesday Wreck



Sitter hemma i soffan i myskläder.. Hela kroppen värker och jag måste egentligen plugga svenska...

Jag föll av hästen igår på ridningen, och skadade ryggen och ena jumsken. Inte allvarligt, men fortfarande tillräckligt allvarligt för att jag skall kunna stanna hemma med samvetet i behåll.

När min ridlärare började ställa upp hindren tänkte jag att jag skulle ta det lite försiktigt eftersom att jag skall till alperna och åka skidor om någon vecka. Men det är så jävla typiskt att när man tänker att "nu får jag absolut inte trilla av", så gör man just det.
Hästen Lancelot var inte riktigt med på mina planer att ta det lugnt och fint. Han blev väldigt glad, och hann nästan inte ens landa efter första hindret innan jag flög av... Åh, sötnosen, vad han skämdes sen..

Ahja, jag kan i alla fall vara otroligt tacksam att det inte slutade värre och hoppas på att det läker snabbt!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilken fin bild! :)

2011-02-02 @ 13:07:33
URL: http://joonnas.beldo.se
Postat av: Jonna

sv: åh tack :D din är jättefin den med!

2011-02-02 @ 13:51:17
URL: http://joonnas.beldo.se

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin