Vintervindar & Lata Lördagar



Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1,4

Vaknade hyfsat tidigt imorse. Inga speciella planer för dagen.
Och plötsligt var det nästan kväll och helt kolsvart ute. Så himla typiskt! Haha. Är förvånad över hur man lyckas spendera så mycket tid på absolut ingenting. Men jag antar att man har sådana dagar ibland också! Det dåliga...Näe, dåligt är en underdrift i det här fallet... Piss-förfärliga vädret hjälper ju inte heller. Helst vill man bara sitta inrullad i en filt eller ligga nedbäddad i sängen.

Kommentarer
Postat av: Jasmine -FOTOBLOGG

Hur gör du sånna där "flikar " i menyn ?:) alltså det där med "we<3it" osv :p



Kan inte du visa i ett inlägg eller nått ?:)

2011-12-11 @ 21:11:18
URL: http://jjjasmines.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Det skulle va skit schysst!:D

2011-12-13 @ 17:09:16
URL: http://jjjasmines.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Har du flera kameror?

Kan inte du göra ett inlägg om din/din kamera/kameror?

Föresten ska du byta till en vintrig header, jag har inte det man jag angarear mig inte så mycket för jag dålig på att göra header's kan inte du göra ett inlägg om hur du gör din header och info och flikar och allt!

Älskar din blogg!

Puss

2011-12-13 @ 20:05:16
Postat av: klara

ååååh, snygging! det blir du och jag på nyår, hoppas att du visste det, nu vet du iaf hehe.... puss!

2011-12-14 @ 12:38:37
URL: http://klaramariamoberg.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin