Taggar Inför Jul



"Åhh.. Tänk att det är julafton nästa vecka"
... Vänta lite nu. "VA?!"


Kan ni fatta! Nästa vecka!
Vad är det som händer! Vart tog hela december vägen? ... Var är den varma mysiga julkänslan som oftast brukar befinna sig i magområdet vid den här tiden? ... Om det beror på det dåliga vädret eller att jag inte ansträngt mig tillräckligt vet jag inte. Men från och med nu ska jag göra ALLT som står i min makt för att få lite julkänsla till julafton! Fram med pepparkakor, apelsiner, kryddnejlikor och sönderspelade jullåtar! Nu är det dags att vända på den här matchen! JULKÄNSLA, you'd better watch out coz' I'm coming to get ya!

Kommentarer
Postat av: Linnea (FOTO)

Underbart fina bilder ;D

2011-12-13 @ 07:14:02
URL: http://enlinnea.webblogg.se/
Postat av: Julia

Du hinner! Det kommer nog ska du se! Jättefina bilder förresten :)

2011-12-18 @ 18:55:48
URL: http://www.julstamning.com

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin