Julstök Dan' Före Dopparedan'



Dan' före dopparedan'! ... Det har en så mysig klang!
Idag är julstöket i full gång! Vi bakar julgodis och slår in julklappar så att det står härliga till!
Ber förresten så mycket om ursäkt för dålig uppdatering.. Men jag vill att ni ska veta att ni kan följa mig på min tumblr också, där jag uppdaterar i stort sett varje dag! Klicka bara på länken, eller på tumblr ikonen till höger om sidomenyn så kommer ni dit! :)
Nu ska jag ut i julvimlet och handla de sista julklapparna!
Ha det så bra, och GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: malinnn

Vad är det för bollar i skålarna? Eller burkarna? eller var man säger?

2011-12-23 @ 15:22:56
URL: http://malinlouises.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hittade nyss din blogg, måste säga att jag redan är helt fast. Den är helt fantastisk. Vilka fina bilder du tar :)

2011-12-25 @ 18:34:38
Postat av: Anonym

hej . jag skulle vilja tacka dig först för att du delar med dig informationen om hur man gör header. jag skulle vilja fråga dig lite om hur man kan flytta en text från en logga till en bild och sedan förstora det kan du förklara lite för mig tack . om du har tid så klart . mvh !

2012-02-08 @ 21:01:40

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin