Dreaming Of Paradise



Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1,4 + Reflexskärm Silver

Idag när jag kom hem från skolan lyste solen svagt, svagt genom molnen!
Perfekt för att fota lite ute! ... Knäppte av lite bilder (bl.a. dessa två) och gick sedan in för att sätta mig med lite plugg. Dock hann jag inte ens ta fram anteckningsboken innan jag däckade på sängen. 2 timmar senare vaknar jag av att någon kommer hem. Då är solen borta, redan påväg ned.
Haha. Jaja, man kan klaga över det här trista skitvädret i all oändlighet, men det har jag varken lust eller tid till just nu. Så att nu tackar jag istället för mig. Punkt. Tack. Hejdå. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Tilda Karlsson - Livet genom en lins

Sv: Jag fotograferar i bara manuellt och kan allt på min d60. Därför känner jag att jag vill uppgradera mig till en d7000. :)

Men rekomenderar du den? :)

2011-12-16 @ 11:53:21
URL: http://tildaphotography.blogg.se/
Postat av: Nrphotos

fina bilder :)

2011-12-16 @ 15:32:04
URL: http://naemirosander.blogg.se/
Postat av: ANNA'S FOTO

så fint, så fint!

2011-12-16 @ 19:49:43
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin