Hemma från Taizé

Hej alla fina!

Nu är jag hemma igen efter en vecka i Frankrike!

... Jag valde innan jag åkte att inte ta med min systemkamera till Taizé,

därför är alla bilder i inlägget tagna med en Olympus Mju 410 Digital...





De dagarna jag spenderade i Taizé och på vägen dit var fullkomligt underbara och minnesvärda... Är fortfarande trött efter allt resande, så att jag går inte in på några detaljer, men jag kan säga att det är en av de bästa och mest lärorika resorna jag gjort... Alla ni som får chansen att åka till detta ställe, TA DEN!

Kommer att dra igång med lite riktigt fotobloggande så fort jag landat här hemma...

Ha det bra,
PUSS

Kommentarer
Postat av: Rebecca Jansson'

Sv' Det var så lite så :)

2011-08-23 @ 10:10:28
URL: http://uttjatat.beldo.se
Postat av: CJ

Vackert!

2011-09-02 @ 14:17:48
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin