Välkommen Hit!

Hej alla!



...Det är jag som driver e l l W i s b i l d & f o t o ...

Ella Wirstad är mitt namn (därav bloggnamnet Ell Wi). Jag föddes den 4 december 1994 i Göteborg. Där bodde jag till sommaren 2003 då jag flyttade till min nuvarande hemstad, Kungsbacka, som ligger några mil söder om Göteborg. Jag går första året på gymnasiet och pluggar då Samhäll-Media på ett gymnasium här i Kungsbacka.

I juli 2009 fick jag min systemkamera, Nikon D60.
Det var även då mitt fotointresse drog igång på allvar. Då hade jag, sedan i mars 2009 drivit en annan blogg på devote. I september 2010 bestämde jag mig för att skapa en fotoblogg. Och här sitter jag nu... Otroligt stolt över vad jag åstadkommit och hela tiden sugen på mer.


Kolla gärna runt i min blogg för att få reda på mer om mig och mitt stora fotointresse!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin