River of Coke

Hey!

Jag vaknade ganska tidigt i morse för att sedan dra iväg till stallet och rida upp ett dressyrprogram.

Efter det åkte vi och tittade på när pappa tävlade i en Trissjolle-kappsegling.. Det gick bra, och de slutade 3:a

Här är några bilder från dagens händelser..




På vägen tillbaka från sjön där pappa hade seglat åkte vi förbi Ån Viskan.. Även där åkte kameran fram..



Otroliga höstfärger!! Men visst ser det ut som att det rinner Coca-Cola i ån! Haha, det hade vart nått!







De sista bilderna är, som ni kanske ser, lite mer redigerade än de andra och tagna med längre slutartid  (1/4sek, för att få vattnet att "flyta mjukt" över stenarna) och mindre bländaröppning (f22, så att inte bilden blir alldeles för mörk, så slutartiden är lång).


Det var allt för idag..

HADET sötnosar

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, det är en spegel :)

2010-09-26 @ 19:45:45
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Cissi

fina bilder! :)

2010-09-26 @ 19:56:50
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin