OOTD & Make Your Own Jewellery

He-Hey!

Here comes the Outfit Of The Day!

hehe..




Cardigan: JC
Linne: BikBok
Jeans: Crocker
Silvrigt kedjearmband: Pearls for Girls
Helsvart nitarmband: Lindex
Svart rosettarmband: Kappahl

Och örhänget har jag gjort själv.. Korset är från Glitter-halsbandet som gick sönder två gånger..

Ett sjukt hett tips om du vill göra egna smycken eller bara "möblera om" dina gamla är att köpa ett mini-tångset på någon affär som säljer verktyg som t.ex. Biltema
Småtänger är otoligt bra att ha, men de som finns på pysselaffärer kostar runt 100 kr/st!
På biltema har de ett mini-tångset med fyra tänger i för 79.90! Tryck HÄR för att komma till annonsen.


Det var allt för idag..

HADET!

Kommentarer
Postat av: emma

Tack så hemskt mycket för din fina kommentar! Den gjorde mig alldeles varm i hjärtat. Har inte skrivit någon bok än, men det kommer förhoppningsvis. :)

2010-09-28 @ 20:47:02
URL: http://emmamariaspennare.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin