Julfunderingar

Tjo kompisar!

Lördag.. och regnet strilar ned. Kan inte annat än längta till ljusa vinterdagar och julbestyr. Vet att det är låång tid kvar "Vi kan väl börja med höstlovet" som min kompis Linnea säger. Men när ni tänker efter, visst låter det underbart?

..Och så längtar jag efter alla julklappar och födelsedagspresenter, eftersom att jag fyller år i december.. Hehe..

På tal om julklappar så lyder min önskelista följande..!


1. Objektiv: Nikkor AF-S 50/1,4 G

2. FJÄRRUTLÖSARE till kameran.

3. CLOSE-UP FILTER +10 till kameran.

4. Digital fotografi, av Scott Kelby

5. Kläder

6 Smycken

7. Pengar

Jag tror faktiskt att det är allt ;) Den kommer med säkerhet ändras lite fram till julafton, men ungefär så här kommer den att se ut..

Har ni skrivit önskelista än? Och vad står i sånna fall högst upp på er önskelista?




Två vinterbilder från förra året, helt oredigerade.

Kommentarer
Postat av: janina

häftiga bilder :D

ja har inte skrivit önskelista ännu men jag vet att ja önskar mig en plattång ;D

2010-09-25 @ 09:31:31

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin