Weekend Update

Har nästan haft så fullt upp med mina nya pennor att jag inte har hunnir blogga lika mycket i helgen.. Så jag tar igen det nu istället..



I lördags var jag i Göteborg och shoppade lite med Linnea, jag hade tänkt att köpa ett par vinter-boots, men dom jag vill ha är slut och kommer inte in förrän på tisdag.. Jag hittade dock lite andra saker som t.ex. ringarna och halsduken på bilden..

Ringarna är från Gina Tricot och kostade 49 och 79 kr
Halsduken är från H&M och kostade 49.90




I lördags var jag hos min storasyster och hennes familj och hälsade på.. Deras dotter är snart 1 och ett halvt och helt seriöst DET SÖTASTE PÅ DENNA JORD!.. Hon heter Isabella och det är hon på bilden...

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin