LONDON: Kaféet

Mer bilder från London? Jajamensan.
Vi hittade ett svenskt café, bara några knutar från Adas hus.
Kommer inte ihåg vad det hette, bara att de hade en gul markis där caféets namn stod skrivet. Någonting med KAFÈ.

Axel och Ada.
 

Jag åt lax med en massa andra godsaker. Gott att få smaka lite svenskt efter några dagar utomlands, faktiskt.

 
 
Ada åt köttbullar
 

Med lingonsylt!

Tack för kaffet!
 
Efter detta sprang vi med resväskor till bussen och var några tiondels sekunder ifrån att missa flygbussen och därmed flyget, men allt gick bra och vi hittade hem till slut. 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin