En utflykt

Idag hade jag ingen skola, så vi tog med cyklarna på en utflykt.
 
Axel ville till havet, så vi begav oss till Hovåsbadet.
 

San Diegotröjan matchade snyggt med varningsskylten.





Ljuset ute vid bryggan var galet. Så extremt vackert. Vi har dessutom en grej för bryggor, Axel och jag. För nästan exakt 2 år sedan träffades vi ensamma för första gången på en sådan.

Sen fick Axel fota mig.







 
Vi åt frallor med rostbiff, drack chokladmjölk och åt bullar. Sen cyklade vi hem, innan det blev för kallt, och jag cyklade vidare till jobbet. Nu sitter jag här nyduschad och mycket taggad inför imorgon. Den här veckan skall nämligen avslutas i Vallda Kyrka, tillsammans med några av världens allra bästa personer, som jag dessutom inte träffat på så himla länge!

Kommentarer
Postat av: Ada

MIN BRYGGA!!!!

2013-10-12 @ 01:17:40
Postat av: Cassandra

Så fina bilder! Kul att vi har samma kamera :)

Svar: Tack! Vad kul att du tycker det!
e l l W i s b i l d&f o t o

2013-10-25 @ 23:26:09
URL: http://sensor.blogg.se
Postat av: Jasmine Samuelsson

Super fina bilder! Vad använde du för objektiv när du fotade? (:

Svar: Tack snälla du! Använde kitobjektivet (nikon 18-55mm) för ovanlighetens skull just i de här bilderna! :)
e l l W i s b i l d&f o t o

2013-12-26 @ 22:48:18
URL: http://jassuli.blogg.se

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin