CASIO RETRO WATCH



En lite närmare titt på min nya klocka.
En julklapp från mamma och pappa.

Kommentarer
Postat av: Anneli - A'la Foto

Jag har precis hittat din blogg och gillar flera av dina bilder! Det jag blev jättenyfiken på är din titel på bloggen: "Bild och Foto". Vad är skillnaden undrar jag? Det är intressant med dessa tankar (förmodar att du tänkt över det eftersom du skrivit det) då jag själv har tänkt på det! Skulle vara jätteintressant att höra dina tankar!

Svar: Vad roligt att höra! För mig är skillnaden ganska stor. Ett foto är ju bara någonting som en kamera framkallat, medan en bild kan vara väldigt mycket mer. En målning, en ritning, en digitalt framställd bild osv. Jag gillar att jobba med båda, och gör det på bloggen. Därför har jag valt det namnet!
e l l W i s b i l d&f o t o

2013-01-19 @ 01:36:05
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin