Lustig sak

 
Lustig bror jag har. Mmm.
Var ledig idag, men gav mig in till stan för att träffa Axel och jobba. Satt på en hård bänk i Hvitfeldtskas tomma korridorer i 50 min, för att sedan träffa Axel, ta en vagn till Majorna, och städa i en timme. Att jag var ganska trött när jag väl kom hem igen kanske jag inte ens behöver nämna.
Men när jag öppnade dörren möttes jag av denna, stående på hallgolvet.
 
För tidigare idag hade jag smsat Valle.
"Är du hemma? Har min klänning kommit ännu?"
"Nej, det var bara saker till mamma", hade han svarat.
Och mitt humör hade sjunkt ytterligare eftersom att jag enligt ASOS skulle fått den senast idag.
 
Ja, ni kan väl slå ihop 1 och 1 och förstå vad bilden skall föreställa.
Som sagt. Lustig sak, den där.
Och vad gället klänningen. PER-FREAKING-FEKT

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin