Jag har drivit från stigberget

Ingen missade väl vårens intrång igår?
Vi firade den i solen med en LP, en signering och ett handslag med finaste Håkan.


Lisa & Linnea
 
These bad boys hade kommit dit tidigare och hamnade längre fram i den meterlånga kön som slutade någonstans nedanför sjöfarsmuseets entré.
 
Just precis här snurrade allting. Det var så overkligt att se honom på riktigt, så nära. Titta in i hans ögon, slänga ur sig några nervösa, impulsiva ord, ta honom i hand. Tänk att han som är så verklig och mänsklig skriver så magiska och overkligt vackra ord.
 
Efteråt var vi höga på lycka, och jag, alldeles skakig i hela kroppen. Haha. Malin var också väldigt glad för sin signerade skiva.

Jag och Linnea tog en sväng förbi Hugos lägenhet. Finaste lilla stället i Vasa, med världens mysigaste bakgård som vi blev helt förälskade i.
Efter det drog vidare längst avenyn som fick se solens sista strålar, för att sedan ta tåget hem.
Bästa starten på våren någonsin tror jag nästan. Önskar att du fick uppleva det med mig, älskade.

Kommentarer
Postat av: Hunken

snygga bilder du fick till! Gillar oxå min bakgård (:

2013-04-21 @ 13:15:57
Postat av: Louise

fina bilder! :)

2013-04-27 @ 21:32:13
URL: http://vitmossa.blogg.se
Postat av: Fatmas Shop

härliga bilder!

2013-05-04 @ 16:50:14
URL: http://shop.fatmas.se

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin