Creepers säljes

 
Älskar de här skorna så fullkomligt.
Men fuck me för att nu säljer jag dem.
Köpte ett par i strl 38 eftersom att 39orna va på tok för stora, trots att de alltid brukar passa annars. Har använt skorna några gånger, men de är fortfarande trånga, så att nu ger jag mig.
För 700 kr blir de bättre på någon annan lycklig människas fötter.
Jag hoppas kunna hitta ett par från något annat märke. Några tips?

Här är länken till annonsen
 
Kanske blir det en av er som får dom. Det hade varit fint.
Puss

Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Asperger symdrom

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/04/veckans-blogg_21.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)
kram


2013-04-27 @ 16:57:53
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Linn Bank

Åh gud så fina!! Synd att plånboken inte är på min sida.

Sv: Tack så jättemycket!!!

Svar: Haha, vet hur det där känns.... Skulle du plötsligt hitta en 1000-lapp på gatan eller vinna på lotto så finns de kanske kvar här tills dess? ;)
e l l W i s b i l d&f o t o

2013-04-29 @ 21:01:23
URL: http://linnbank.blogg.se/
Postat av: sofia

Hej Ella! Jag är jättesugen på de här skorna, men måste tyvärr rådfråga med min mor haha. Det suger att inte vara myndig! Jag förstår om du inte kan hålla dem åt mig men om du kunde mejla mig vore det super! Så kan vi prata vidare och jag kan ge ett besked när jag vet. :) Tack på förhand!

Svar: Har skickat ett mail.Kram Ella
e l l W i s b i l d&f o t o

2013-05-29 @ 11:00:39
URL: http://estersofia.blogg.se

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin