BRINN HJÄRTAT BRINN

 
Det regnar.
Vi fick skriva en dikt på filosofin. Det tycker jag är finast idag nästan. Börjar tycka om filosofi mer och mer. Kanske inte är någon överraskning för dig som läser bloggen när jag säger att jag tror att det bor en liten filosof i mig. Han får nog sitt utlopp här ofta.
Imorgon skall jag träffa Axel. De tre senaste mornarna har jag fått vakna upp brevid honom. Hans värme. Hans doft. Hans armar som håller om mig när han säger att han älskar mig och protesterar när jag till slut försöker stiga upp. Om jag verkligen hade skrivit en dikt. Då hade jag skrivit om detta.
Om hur hjärtat kan brinna. Och brinna. Och hur kan det brinna?

Kommentarer
Postat av: Linda

Vackra bilder

Svar: Tack snälla! :D
e l l W i s b i l d&f o t o

2013-04-25 @ 12:33:57
URL: http://dahlinda.se
Postat av: felicia

Hej du! Kan du göra en video om hur du gör med kodmallar och stilmallar för jag vill ha på blogg.se men det går itne eftersom jag inte kan nåt :(

Svar: Hej Felicia? Hur menar du? Man använder ju dem till kodning....
e l l W i s b i l d&f o t o

2013-04-27 @ 08:54:50
URL: http://Feliciablogg.bloggplatsen.se

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin