SSSS'2012


.. Har haft en galet bra helg och sitter nu i soffan hos Axel. Därav den gamla bilden... Som föreställer mina gamla converse. På en strand. På Gotland. För två år sedan. 
Ser så sjukt mycket fram emot sommaren, våren och allt det där andra. Har en massa roliga saker inplanerade:

- Åka båt
- Shoppa
- Hänga på Hultsfred
- Springa barfota
- Gå på Coldplay-konsert
- Hoppa på klippor
- Cykla
- Mysa i den Gotländska solnedgången

och massa massa mer!
Åh vad bra det kommer att bli! ... Och åh, vad mycket fint jag ska fota!



Kommentarer
Postat av: MICHANS [CORNER]

Ska du till Hultsfredsfestivalen?? Jag vill åka dit apamycket & se The Kooks. Fast du kanske inte ska dit...

2012-03-18 @ 19:55:25
URL: http://michanscorner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du fotar jättebra! Har du några foto tips?



Ha en bra dag! :D

2012-03-19 @ 12:30:27
Postat av: Lena

Låter som en bra sommarplan det där. Ska faktiskt åka till Gotland i sommar också för att fira pappas födelsedag. Har inte varit där sedan jag var jätteliten. Så det ska bli ofantligt kul och självklart får kameran följa med :D

2012-03-19 @ 13:56:13
URL: http://lcfoto.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin