Under The Pavement, The Beach



Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1,4

Det bra vädret jag skrev om innan varade inte så länge. I förrgår var jag och Axel ute med båten och cruisade runt mellan öarna utanför Kullavik i strålande solsken och de två senaste dagarna tror jag vädret har varit tvungen att kompensera, för att regnet har verkligen stått som spön i backen och man har knappt vågat sticka ut lilltån utanför dörren...
Den här veckan planerar jag lite stora master-plans, och om det blir något utav det lär ni väl se.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Ada

Underbart måste ni haft det hihi. Åh jag är så avis på er hahaha. MEN IDAG KOMMER RASMUS HEM. Då ska vi också vara gulliga som ni. Hehehe. ;) Vad är det för stora planer du har, jag vill veeetaaa!! :D Hihi puss&kram

2012-07-07 @ 14:21:57
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Wow, vad glad jag blir!! :) Tusen tack söta du!!

2012-07-08 @ 13:22:50
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är ingen förespråkare för snea horisonter men får väl medge att det ser bra ut här!

2012-07-12 @ 16:59:23
Postat av: Helin

Kan du snälla snälla hjälpa mig med headern? ;)

2012-07-26 @ 17:22:29

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin