I Slutet av Augusti


Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1,4

Dagen började med strålande solsken. Och för en gångs skull fick jag spendera förmiddagen själv tillsammans med min fina mamma. Vi cyklade ner till bryggan och låg där och lät sommarsolens sista strålar värma våra kroppar. Vi åt nyfångad krabba, och funderade på livets stora frågor. Typ så bra en solig dag i slutet av augusti kan bli.
Nu ska jag tillbringa lite tid tillsammans med min senaste obsession, min tumblr-blogg, och sedan krypa ner i sängen. Godnatt alla fina.
 

Kommentarer
Postat av: MatildaH

Jätte fina bilder

Svar: Tack snälla du! :D
ellwi

2012-08-26 @ 20:26:26
URL: http://matildiz.se
Postat av: Alva

Hej! Jag håller på att fixa och trixa med min design men det är rätt så krångligt eftersom att jag är en nybörjare. Jag har inget redigerings program på min Mac och hittade "Pixrl.com" men förstod inte riktigt, så jag sökte på youtube efter tips och hittade din video om Pixlr. Men nu till saken med det hela.. Jag kan inte riktigt "klistra in" bilden i den vita rutan där den ska ligga.. Vet du varför? Vill så gärna ha en ny design och header, men får aldrig riktigt till dig som jag vill, skulle du kunna hjälpa mig med några tips? Jätte tacksam för svar! Kram!

Svar: Hej Alva! ... Jag förstår inte riktigt. Har du problem med att öppna bilden, eller hur menar du?
ellwi

2012-08-26 @ 20:38:45
URL: http://alvanylander.blogg.se
Postat av: Ella Olin Månsson

Hejsan! Jag vill bara säga att du tar jättabra bilder också redigerar jääättefint!! Och så vill jag bara säga att jag heter också Ella och det är jättesällan jag se någon som också heter Ella så.. haha aja! Jag får jättemycket insperation från dig. Kolla gärna in min fotoblogg. Jag är lite nybörjare på att fota så jag tar inte så jättefina bilder men ändå! hih <3

Svar: Haha, hej Ella! Vad gulligt av dig! Tack så mycket! Och jag har nästan aldrig heller träffat någon med samma namn som mig. Det är jag rätt glad för! Jag tycker om att vi inte är så många ;) Jag kollar gärna in din blogg! Ha det fint! <3
ellwi

2012-08-26 @ 20:46:12
URL: http://ellasplace.devote.se
Postat av: linnéa - en fotoblogg

Så fina bilder! :)

Svar: tack snälla du! :D
ellwi

2012-08-26 @ 20:57:11
URL: http://linnealinneaa.blogg.se
Postat av: Sandra

Oj så fina bilder!

2012-08-30 @ 05:48:41
URL: http://sanndrasjobergs.blogg.se/
Postat av: maja - fotogeniquee

sv: Åh vad roligt att du har hittat mig via tumblr! :D
Vad kul att du också bloggar <3 Jättefina bilder!

Svar: Verkligen! Tack fina du :)
e l l W i s b i l d&f o t o

2012-09-09 @ 08:31:00
URL: http://fotogeniquee.blogg.se

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin