UPDATED RANDOMNESS



HALLÅÅÅÅ!!!!
Vill bara meddela att jag är very much alive... Bara sjukt dålig på att blogga.
Vet inte riktigt varför och vill inte sitta och skriva om tråkiga saker här i bloggen.. Men nu är det så, och jag hoppas att ni kan stå ut med lite dålig uppdatering på ett tag.. Har INTE ALLS tappat sugen eller nått sånt, men har bara en andra massa saker on my mind just nu..
Älskar er fortfarande och är snart tillbaka som mitt kreativa jag igen!
PUSSOCHHEJ! (leverpastej) (... var bara tvungen ;))

Kommentarer
Postat av: JOSEFINES.SE

Vilka fina bilder! :D

2011-11-25 @ 13:08:49
URL: http://josefines.se
Postat av: Martina

Hur får man sina bilder i menyn att gå "kant i kant" med meny kanten om du förstår vad jag menar? Det blir ju vitt mellan och vad jag förstår så finns det olika "rutor" som bestämmer hur bilden lägger sig. Finns det en kod för att ändra dessa eller hur gör man?

Väldigt tacksam för svar! :)

2011-11-25 @ 18:05:48
URL: http://maartina.blogg.se/
Postat av: lovisa [foto & vardag]

aå fin de e :)

2011-11-27 @ 12:21:55
URL: http://llovisafritzson.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin