Snö och genus













Nikon D7000 + 50 mm f1,4
(bild 2-5: + Nikon FM2 + Sigma 35-70mm f3,5)
 
Det snöar idag. Och jag vill helst inte lämna sängen, ännu mindre huset.
Har några projekt på gång här hemma, så jag håller igång här. Tränar, jobbar, fotar, äter, dricker. Grönt te med vaniljsmak, visade sig passa perfekt en dag som denna.
 
Men snart måste jag ändå ut i kylan. Jag skall säga hejdå till fina genus-klassen, som jag delat många givande diskussioner och föreläsningar med det senaste halvåret. Känns konstigt att det är slut nu.
Fast allt lever vidare. Så spännande att feminism-debattet bara verkar bli större och större. Inte minst sedan efter igår! WOW. Så häftig känsla att få vara en del av detta.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin