Matilda, Madeleine och hela huset











 
 


 




















 
Det bästa jag fick ut av genuskursen - två fina vänner som bjuder på morotssoppa en helt vanlig torsdagskväll i sitt stora, fina hus, som ligger nästan alldeles runt hörnet från mig. Efteråt gick vi och köpte godis, drack söderte, pratade feminism (förstås) och gjorde alla mentala ålder-tester vi kunde få upp i en enda google-sökning. 6, 16 & 30, tre själar med tre olika åldrar som kompletterar varandra ganska så jättebra.
 

Kommentarer
Postat av: Ada

Fina!!!!! Är glad att ni är glada tillsammans <3

2014-01-31 @ 23:48:50

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin