Igår. Idag. Imorgon.

Jag i pappas älg-mocka och lillebrors jeans.
 
Allting rullar på fint. Det känns som att allt kommer att lösa sig ändå.
Igår cyklade jag till skolan. Idag regnade det. Och det kändes som vår.
Just nu sitter jag och pluggar körkortsteori. Tråkigt men nödvändigt. Lyssnar på Axels Kitsuné-lista och äter bulle.
Imorgon är det fredag. Timmen jag taggat hela veckan är när Håkan och Jamie är med på Skavlan. Älskar Håkan, älskar Jamie Oliver, älskar norska. Det kommer att bli grymt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härliga bilder :D

Svar: Haha, tack så mycket!! :D
e l l W i s b i l d&f o t o

2013-04-12 @ 18:23:01
URL: http://twizzdream.blogg.se
Postat av: Ada

SNYGG.

2013-04-12 @ 19:58:26
Postat av: Ellinor

Fina bilder! :)

Svar: Tack snälla! :D
e l l W i s b i l d&f o t o

2013-04-15 @ 19:08:46
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin