You dream of the bows they fall away



Det var kallt idag när jag gick hem från bussen.
Höstkallt.
... Vet inte riktigt var jag står. Om jag ska längta efter hösten, eller önska att sommaren aldrig tog slut.
Men jag längtar nog lite efter hösten. För att kylan jag upplevde idag påminner mig om det allra finaste. Om början på vad som skulle bli det allra finaste. Om vad som är det allra finaste.
Kylan påminner det mig om det fina jag har. Din kärlek. Dig.
Ja, jag saknar hösten. Och jag saknar dig. Varje sekund jag inte är med dig. Och så är det. Och så får det vara.
Nu vill jag sova.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: matilda

fint

Svar: Tack snälla du! :D
e l l W i s b i l d&f o t o

2012-09-18 @ 17:29:32
URL: http://matildiz.se
Postat av: Ada

Jag blir gråtig hela tin ju. Du är bäst Ella och du förtjänar detta så mycket. Ni är finast. Jag blir så glad. Det finns fortfarande kärlek för mig när jag läser sånt här, du får mig att fortsätta tro. Jag längtar till nästa helg! Du skriver fint! Puss från din adis

Svar: Åh, Adis. Du är underbar!! Jag blir så glad när du säger så!! ... Men, fortsätta tro? Vadan detta? Bör jag oroa mig?... Jag längtar, jag med! Puss fina Adis <3
e l l W i s b i l d&f o t o

2012-09-18 @ 22:00:04
Postat av: Jennifer

Åå vilka fina bilder och vilken fin blogg du har!!! <333333

PUSS & KRAM!!! <333

Svar: Åh tack snälla du!!! Vad glad jag bliiir!! haha.Puss&kram! :D <3
e l l W i s b i l d&f o t o

2012-09-24 @ 09:12:51
URL: http://jenniferenstrom.blogg.se

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin